Slarvar är ett milt uttryck, men det var det bästa jag kan komma på… Om du får kampanjmejl från Euroads prova att lägga muspekaren över:
Kolla sedan längst ned i statuslisten och det ser ut ungefär så här:
Euroads skickar alltså alla uppgifter via mejl, vilket dessutom innebär att de sparar alla uppgifter okrypterat i databasen.
Jag har mejlat Euroads och inväntar svar, men de som använder samma inlogg på flera ställen bör ändra sina uppgifter snarast.
Aja baja Euroads!!
Har mailat dem om det, för typ 1 år sedan. Inte ens ett svar.
Bra att du tar upp det. Inget som jag själv har tänkt på. Det är verkligen dåligt av Euroads.
Det är riktigt dåligt faktiskt! Jag fick dessutom ta del av en mejlkonversation efter vilken jag ställer mig frågande till den tekniska kompetensen i företaget. Det gick i princip ut på hur de ska kunna hjälpa mig med borttappat lösenord, om det inte finns i klartext i databasen och/eller får skickas med mejl… ”Svår nöt” att knäcka tydligen 🙁
Hej, och tack för upplysningen!
Det är inte alltid allt blir rätt från första början. Vi har rättat till detta problem för över ett år sedan. Hittade dock hit och kan säga det först nu. 🙂
EuroAds Sweden
Hej (Tommy antar jag)
Bra att det åtgärdats, men det är märkligt att det skulle behöva ta så lång tid efter att tex Andreas här ovan kontaktat er om problemet.
Nåväl, det är glömt och förlåtet – nu ser vi framåt istället 🙂
Hej Nicklas,
Jag kan inte annat än att hålla med, det ska inte ta så lång tid att svara på ett mail. Är det okej att jag svarar sent här 😉 (jag bockar nu i rutan härunder så att jag inte missar ev. nya kommentarer).
Personligen så tycker jag att feedback från publicister är det bästa jag kan få för att ytterligare förbättra vår service.
Tackar och bockar för att allt är glömt och förlåtet – vi ses framöver!
Ha det bra,
Tommy